نهان

مطالب جالب فیزیکی و اطلاع رسانی

نهان

مطالب جالب فیزیکی و اطلاع رسانی

قدیمی ترین عکس انیشتین

عکس بعدیش

                       انیشتین در سال ۱۹۱۲                                                                             

انیشتین در سال ۱۹۲۰

انیشتین در سال ۱۹۲۲

انیشتین در سال ۱۹۲۳

انیشتین در رادیو سخنرانی می کند

انیشتین در سال ۱۹۳۱

انیشتین در سال ۱۹۲۹

انیشتین در سال ۱۹۳۳

انیشتین در سال ۱۹۳۷

انیشتین در سال ۱۹۴۰

انیشتین در سال ۱۹۴۱

انیشتین در سال ۱۹۴۵

انیشتین در سال ۱۹۴۷

انیشتین در سال ۱۹۵۰

انیشتین در زمستان

انیشتین پای تخته سیاه

انیشتین در حال تماشا کردن

انیشتین

انیشتین در حال چپق کشیدن

انیشتین در برلین

انیشتین در Haberlandstraße برلین

انیشتین در پرینستون (Princeton)

انیشتین و دور دست ها

و بالاخره انیشتین

یادش بخیر این هم تخته سیاه انیشتین بدون او

نظرات 4 + ارسال نظر
مانا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://bandeiekhoda.blogsky.com

سلام انیشتن...وای می بخشید حمیدرضا ...مرسی آمدید سر زدید و کامنت گذاشتید...من زیاد ادم باسوادی تو زمینه علوم پایه نیستم ولی همیشه از فیزیک خوشم میامده...راستش کمی هم حسودی میشه به کسایی که اینقدر با انیشتن داداشن.خدا کنه یکروز جایزه نوبل ببری... با آرزوی موفقیت

صنم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ب.ظ

همیشه برای کسایکه عاشق فیزیکن انیشتن نشانه سربلندیشونه از اینکه این عکسهارو اینجا گذاشتید خیلی ممنونم
موفق باشی فیزیکدان

دانیال شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

عبدالرضا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ http://tnt64.blogfa.com

سلام تو خودت انیشتینی جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد